Handelsebetingelser

Yaya ApS
CVR.nr.: 33 87 36 03
Email: mail@sushiroom.dk
www.sushiroom.dk
Telefon 50 20 61 01
Hverdag mellem 12:00 – 20:00

Oplysningsforpligtelser

Alle priser er oplyst inkl. moms.
Ved betaling med udenlandske kreditkort og firmakort, opkræves et gebyr.
Der kan benyttes Dankort, MasterCard, VISA og MobilePay. Betaling for en gennemført bestilling trækkes fra det benyttede betalingskort ved placering af ordre.

Når betalingen er registreret, er købet således gennemført.

Aftaleindgåelsen

Når bestillingen er gennemført online, modtager du en bekræftelse pr. mail og/eller sms.
Betaling kan foretages online.
Ved uafhentede bestillinger, opkræves hele beløbet for orden. Du kan printe din ordrebekræftelse og medbringe den ved afhentning.

Fortrydelse

Din bestilling er bindende, ønsker du at afbestille, SKAL det gøres telefonisk, senest 45 min inden afhentningstidspunktet.
Afhentningstidspunktet kan ses i enten den sms eller e-mail du har modtaget ved bestillingen.
Ordren kan ikke afbestilles via Facebook eller E-mail.

Sikkerhed ved betaling med kreditkort

Vi anvender betalingssystemet ePay på vores webshop. Betalingsoplysninger behandles i krypteret form.

Afhentning

Vi gemmer din bestilling i op til 60 min fra afhentningstidspunktet.
Derefter kasseres din bestilling, og du vil blive opkrævet fuldt beløb for ordren.
Dettes gøres pga. fødevaresikkerheden.

Persondata

Når du bestiller mad eller bord hos Sushi Room, beder vi dig om navn, telefonnummer og adresse. Vi gemmer oplysningerne, så du ikke skal indtaste dem, hver gang du vil bestille fra os.
Oplysningerne anonymiseres automatisk efter 6 måneder, såfremt der ikke har været bestilt noget under samme e-mail eller telefonnummer.
Oplysningerne opbevares og vil hverken blive solgt eller videregivet til tredjepart.
Dine oplysninger vil ikke blive brugt til markedsføring.

Dataregistrering

Når du laver en bestilling hos os, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail. Vi har brug for disse oplysninger for dels at kunne holde dig informeret om din bestilling og dels at kunne levere varerne til dig. Oplysningerne gemmes forsvarligt i henhold til gældende dansk lovgivning.

Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven, da Bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i fem år.

Den dataansvarlige er Yaya ApS. Alle informationer bliver opbevaret forsvarligt i ukrypteret form. Ligeledes sendes persondata frem og tilbage ukrypteret. På www.sushiroom.dk anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres der ingen oplysninger om din person. Formålet med disse analyser er udelukkende at rette de mulige tekniske fejl, der kan forårsage, at vores kunder får vist en fejl meddelelse eller lignende samt at optimere navigation og virkemåde på den mest hensigtsmæssige måde.

Alkohol

Vi sælger IKKE alkohol til personer under 18.

Forsinkelser

Ved afhentning, kan der i travle perioder opleves lidt længere ventetid end ønsket.
Dog bestræber vi os på, at havde din bestilling klar til tiden.
Ved forsinkelse af ens bestilling, accepteres det at man ikke har krav på nogen form for kompensation.

Bord booking

Du har bordet i 2 timer fra booking tidspunktet. Ønskes bordet i længere tid end 2 timer, så skal vi kontaktes telefonisk. I travle perioder, kan det ikke forventes, at man kan få bordet i mere end 2 timer.

Er man ikke ankommet senest 15 min. efter booket ankomst tidspunkt. Frigøres bordet og det kan bruges til andre gæster.

Bord er kun reserveret, såfremt du har modtaget bekræftelse på sms og/eller e-mail. 

Ved online booking udfyldes telefonnummer og e-mail, og man vil modtage en booking bekræftelse. Kan dette ikke fremvises, og vi ikke kan finde en booking i systemet under det pågældende navn, er bookingen ikke gået igennem.  


Oplysning om klagemuligheder

Center for Klageløsning ved Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens vej 35

2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk